تعریف برند

برند شامل یک اسم، لوگو، علامت، هویت و نام تجاری است.

مطابق تعریف شرکت اینتربرند، برند عبارت است از مجموعه ای از عناصر ملموس و غیر ملموس که در یک نام نجاری در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا برای شرکت مزیت رقابتی ایجاد کند و ارزش بیشتری را برای مشتریان خلق نمایند (کلیفتون ومگان، 2000).

برند

مطابق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا در سال 2005، برند عبارت است از اسم، واژه، علامت، طرح و یا ترکیبی از آنها که برای شناسایی محصولات و خدمات فروشنده و یا گروهی از فروشندگان به کار می رود و در محیط رقابتی نسبت به دیگر رقبا تمایز ایجاد می کند.

برند تنها یک محصول فیزیکی نیست، بلکه یک خاصیت منحصر به فرد است(مورفی، 1990).

 

 

جهت دانلود کلیک کنید


عصر نو فایل برند ,یک ,تعریف ,ایجاد ,عبارت ,رقابتی ,مطابق تعریف ,عبارت است ,است از ,و یا ,برند عبارتمنبع

نظریه های حسابرسی دکتر جواد رضازاده

پاورپوینت استراتژی برند

ویرایش پاورپوینت آسیب شناسی عزاداری

مشخصات

آخرین جستجو ها

علوم تربیتی خرید اینترنتی معرفی کالا فروشگاهی دلنوشته های یک دریا دل تو بهترین خرید رو از ما داشته باش فروش دامین های اینترنتی همه چی موجوده روئین تن وبلاگ شهر 97 دانلود